piątek, 18 kwietnia 2014

Liebster Blog Award



          Zostałam nominowana przez Paula córka Posejdona (wielkie dzięki za nominacje <3)

Pytania:

1.Jakiej muzyki słuchasz?
Teoretycznie popu, ale praktycznie cały czas Big Time Rush <3

2. Co cię motywuje?
Komentarze, zwłaszcza szczere

3.Ulubiny film?
Kolejność przypadkowa:
- Big Time Movie
-  Zmierzch
- Księzyc w Nowiu
- Zaćmienie
- Przed Świtem 1 i 2

4. Twój idealny dzień?
Spaceruje sobie po Alfie i znajduje bilety na koncert BTR z wejściówkami za kulisy, reszte chyba łatwo sie domyśleć.

5. Pies vs. Kot?
Pies

6. Co cię skłoniło do pisania?
Kiedyś byłam chora i mi sie nudziło, więc zaczełam czytać blogi. Wtedy mnie natchneło, że też bym mogła zacząć pisać

7.Największe marzenie?
Spotkać BTR

8. Ulubiona pora roku?
Zima

9. Jakich języków obcych się uczysz?
Angielski

10. Kiedy masz największą wenę?
Od poniedziałku do piątku w godzinach od 8 do 16 (czyli jak jestem w szkole) oraz od 20 do 3
w weekendy różnie


Nominuję:

Życie według Sary
W poszukiwaniu klucza do serca
Szkoła Podrywu z Big Time Rush
Opowiadanie o Big Time Rush
Każdy zasługuje na szczęście
Zacznij od początku...
świat, miłość, szczęście, nienawiść
Odmienili całe moje życie
BTR - ich muzyka nadaje sens życia
Big Time Rush i Ich przygody
Big Time Rush życie w PalmWoods


Moje pytania:

1. Od kiedy jesteś blogerką?
2. Jakie fandomy?
3. Ile piszesz blogów?
4. Dzięki czemu nabierasz najwięcej weny?
5. Co cie motywuje?
6. Szczęsliwa liczba?
7. Ulubiony kolor?
8. Ulubiona piosenka BTR?
9. Ulubiona pora dnia?
10. Ulubieniec z BTR?

Jeszcze raz bardzo dziękuje za nominacje <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz